Аккаунт – это доступ в виде логина и пароля на игровые платформы Steam, Origin, Uplay и т.д., где активированны лицензионные игры.
Вы получаете доступ в аккаунт в виде логина и пароля (может быть еще ответ на секретный вопрос для смены данных), где уже активирована та игра, которую Вы приобретали.
Если Вы не можете войти на аккаунт – мы Вам его заменим, не зависимо сколько времени прошло с момента покупки.
Вы можете оплатить любой банковской картой, любого банка и так же с помощью Google Pay и Apple Pay.
Для оплаты через терминал Приват Банка воспользуйтесь данной инструкцией: тут
С гарантиями вы можете ознакомится тут..
Вы можете соединить несколько аккаунтов в один с помощью Steam Family Sharing.
1. Чтобы играть на одном аккаунте во все свои игры с разных аккаунтов Вам надо:
2. Убедиться что у Вас включен Steam Guard на обоих аккаунтах.
3. Зайти на тот аккаунт, с которого Вам нужно перенести игру на постоянный аккаунт.
4. В меню Настройки > Семья, включите Family Library Sharing. Там же, выберите аккаунт, на который Вы предоставите доступ к играм.
5. Далее зайдите на свой основной аккаунт steam. В библиотеке Вы увидите игру, которая скопировалась с временного аккаунта
аккаунт со скидкой
при покупке данного товар вы получаете еще один произвольный аккаунт в подарок
аккаунт с пожизненной гарантией
аккаунт с возможностью смены данных, таких как логин, пароль, емейл и т.д.
При покупке аккаунта с пожизненной гарантией необходимо заполнить форму обращения в тех. поддержку на странице КОНТАКТЫ. Почту необходимо указывать ту, которую Вы указывали при покупке. Также обязательно необходимо указать номер заказа (получаете при покупке).
Замена производится в течении 1-3 дней в зависимости от купленной игры и её наличия.
При покупке аккаунтов с возможностью смены данных – замена только в течении 20 мин. после покупки + необходимо предоставить видео с момента покупки до момента проблемы.
Мы даем гарантию, только на аккаунт и замена возможна только при его не валидности. Перед покупкой внимательно проверяйте системные требования игры.
Нет. Только замена, если аккаунт с пожизненной гарантией.
Если игра не пришла в течении 10-20 мин. на Емейл, который Вы указали при покупке – Вам необходимо на вашей почте проверить папку “Спам” или “Нежелательная почта”. Если и там нет игры – Вам необходимо обратиться в онлайн чат (справа снизу сайта) или в техподдержку сайта (на странице “Контакты” есть специальная форма для заполнения). Напишите и Вам обязательно помогут. Возможные причины – Вы не верно указали свой Емейл при покупке; бот не смог подобрать Вам рабочий аккаунт из имеющихся на сайте; товар закончился так как была одновременная покупка данной игры; технические работы на сайте.
У нас действует накопительная скидка для постоянных покупателей:
Сумма покупок, грн | Скидка |
100 | 1% |
200 | 2% |
300 | 3% |
400 | 4% |
500 | 5% |
600 | 6% |
700 | 7% |
800 | 8% |
900 | 9% |
1000 | 10% |
Для получения скидок Вы должны быть зарегистрированы/авторизованы на сайте при каждой покупке.
Повернення і обмін товару.
Претензії по ТОВАРУ неналежної якості.
Під ТОВАРОМ неналежної якості мається на увазі ТОВАР, який не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий ТОВАР повинен відповідати опису на сайті. ТОВАР, елементи дизайну або оформлення якого відмінні від заявлених в описі на сайті – не є неналежним ТОВАРОМ.
Зовнішній вигляд і асортимент ТОВАРУ, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені Покупцем в момент доставки ТОВАРУ (крім доставки поштою або сторонньої службою доставки / кур’єрською службою).
При доставці ТОВАРУ, ПОКУПЕЦЬ ставить свій підпис в Акті про доставку, в рядку: «Товар переданий в належному стані, в належному асортименті, упаковка зовнішніх механічних пошкоджень не має. Товар знаходиться у фірмовій упаковці ». Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів ТОВАРУ, його кількості, асортименту та / або товарному вигляду – не приймаються.
Якщо ПОКУПЦЕВІ переданий ТОВАР неналежної якості, і воно не було заздалегідь обумовлено ПРОДАВЦЕМ, ПОКУПЕЦЬ має право скористатися положеннями Закону України «Про захист прав споживачів» і вимагати заміни ТОВАРУ, відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути ТОВАР неналежної якості і зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми.
ПРОДАВЕЦЬ зобов’язаний прийняти ТОВАР неналежної якості у Покупця і провести перевірку якості товару (експертизу) протягом 20 днів з дня пред’явлення зазначеної вимоги. При підтвердженні неналежної якості ТОВАРУ, ПРОДАВЕЦЬ зобов’язаний повернути сплачені за ТОВАР кошти.
Повернення грошових коштів ПОКУПЦЕВІ проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після позитивного рішення експертизи (визнання експертизою якості ТОВАРУ неналежним) на банківський рахунок ПОКУПЦЯ. За додатковою угодою можливий переказ грошових коштів поштовим переказом або за допомогою кур’єра. При поверненні ТОВАРУ належної якості сума повернення грошових коштів буде зменшена на розмір комісії на переказ грошових коштів на рахунок покупця або на виїзд кур’єра для повернення грошових коштів, а також на вартість повернення ТОВАРУ від покупця назад ПРОДАВЦЕВІ. При поверненні ТОВАРУ неналежної якості ПРОДАВЕЦЬ відшкодовує ПОКУПЦЮ вартість повертається ТОВАРУ і, вартість комісії за переказ грошових коштів (або виїзд кур’єра) і на вартість сплаченої споживачем доставки
У разі коректного виконання Замовлення ПРОДАВЦЕМ ПОКУПЕЦЬ має право повністю або частково відмовитися від придбання ТОВАРУ при передачі ТОВАРУ представником служби доставки, сплативши при цьому повну вартість доставки, узгоджену з Покупцем при оформленні Замовлення на Сайті Продавця.
Будь-які з перерахованих вимог повинні бути пред’явлені Покупцем у письмовій формі електронною поштою.
Вимога покупця про обмін або повернення ТОВАРУ підлягає задоволенню, якщо ТОВАР неналежної якості не був у споживанні, збережено його споживчі властивості, збережена і не порушена упаковка, збережені документи, що підтверджують факт купівлі цього ТОВАРУ в Інтернет-магазині.
Строк повернення товару неналежної якості (поліграфічний брак) становить 6 календарних місяців з моменту передачі ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, або в будь-який час до передачі ТОВАРУ ПОКУПЦЮ.
Строк повернення товару неналежної якості (поліграфічний брак) становить 6 календарних місяців з моменту передачі ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, або в будь-який час до передачі ТОВАРУ ПОКУПЦЮ.
Покупець компенсує ПРОДАВЦЕВІ необхідні транспортні витрати, понесені у зв’язку з організацією обміну або повернення ТОВАРУ.
Для оплаты через терминал Приват Банка воспользуйтесь данной инструкцией: тут
аккаунт со скидкой
при покупке данного товар вы получаете еще один произвольный аккаунт в подарок
аккаунт с пожизненной гарантией
аккаунт с возможностью смены данных, таких как логин, пароль, емейл и т.д.
С гарантиями вы можете ознакомится тут.
Вы можете оплатить любой банковской картой, любого банка и так же наличными в терминале Приват Банка.
У нас действует накопительная скидка для постоянных покупателей:
Сумма покупок, грн | Скидка |
100 | 1% |
200 | 2% |
300 | 3% |
400 | 4% |
500 | 5% |
600 | 6% |
700 | 7% |
800 | 8% |
900 | 9% |
1000 | 10% |
Для получения скидок Вы должны быть зарегистрированы/авторизованы на сайте при каждой покупке.
При покупке аккаунта с пожизненной гарантией необходимо заполнить форму обращения в тех. поддержку на странице КОНТАКТЫ. Почту необходимо указывать ту, которую Вы указывали при покупке. Также обязательно необходимо указать номер заказа (получаете при покупке).
Замена производится в течении 1-3 дней в зависимости от купленной игры и её наличия.
При покупке аккаунтов с возможностью смены данных – замена только в течении 20 мин. после покупки + необходимо предоставить видео с момента покупки до момента проблемы.
Если игра не пришла в течении 10-20 мин. на Емейл, который Вы указали при покупке – Вам необходимо на вашей почте проверить папку “Спам” или “Нежелательная почта”. Если и там нет игры – Вам необходимо обратиться в онлайн чат (справа снизу сайта) или в техподдержку сайта (на странице “Контакты” есть специальная форма для заполнения). Напишите и Вам обязательно помогут. Возможные причины – Вы не верно указали свой Емейл при покупке; бот не смог подобрать Вам рабочий аккаунт из имеющихся на сайте; товар закончился так как была одновременная покупка данной игры; технические работы на сайте.
Вы можете соединить несколько аккаунтов в один с помощью Steam Family Sharing.
1. Чтобы играть на одном аккаунте во все свои игры с разных аккаунтов Вам надо:
2. Убедиться что у Вас включен Steam Guard на обоих аккаунтах.
3. Зайти на тот аккаунт, с которого Вам нужно перенести игру на постоянный аккаунт.
4. В меню Настройки > Семья, включите Family Library Sharing. Там же, выберите аккаунт, на который Вы предоставите доступ к играм.
5. Далее зайдите на свой основной аккаунт steam. В библиотеке Вы увидите игру, которая скопировалась с временного аккаунта
Мы даем гарантию, только на аккаунт и замена возможна только при его не валидности. Перед покупкой внимательно проверяйте системные требования игры.
Нет. Только замена, если аккаунт с пожизненной гарантией.
В особі інтернет-магазину logingames.com.ua (далі-ПРОДАВЕЦЬ), публікує цей договір, який є публічним договором-офертою на адресу як фізичних, так і юридичних осіб (далі-ПОКУПЕЦЬ) про наступне:
Покупець – фізична або юридична особа, яка розміщує Замовлення на Сайті, або зазначена як одержувач Товару. Погоджуючись з умовами оферти, ПОКУПЕЦЬ підтверджує, що він є дієздатним громадянином, які досягли 18 років, або представником діючої компанії, які мають необхідні документи для дії від імені цієї юридичної особи;
Продавець – Фізична особа підприємець Гальос Денис Олексійович
Інтернет-магазин – Інтернет-сайт, має адресу в мережі Інтернет logingames.com.ua. На ньому представлені ТОВАРИ, пропоновані ПРОДАВЦЕМ своїм Покупцям, а також умови доставки, оплати, повернення та обміну цих товарів;
Сайт – logingames.com.ua
Замовлення – Належним чином оформлений запит Покупця на доставку за вказаною адресою ТОВАРІВ, розміщений Покупцем самостійно на Сайті або по телефону;
Товар – об’єкт матеріального світу, не вилучений з цивільного обороту і представлений до продажу на Сайті. ТОВАРИ представлені на Сайті через фото-зразки, що є власністю Продавця.
1. Предмет договору-оферти.
1.1. ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується передати у власність ПОКУПЦЮ, а ПОКУПЕЦЬ зобов’язується сплатити і прийняти замовлений в інтернет-магазині ТОВАР.
2. Момент укладання договору.
2.1. Текст даного Договору є публічною офертою (відповідно до статті 638 та статті 641 Цивільного кодексу України).
2.2. Відповідно до статті 642 Цивільного Кодексу України у разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг, юридична або фізична особа, яка провадить акцепт цієї оферти стає Покупцем (відповідно до ч.2 ст. 642 ЦК України акцепт оферти рівносильний укладенню договору на умовах, викладених в оферті), а ПРОДАВЕЦЬ і ПОКУПЕЦЬ спільно – сторонами договору оферти.
2.3. Факт оформлення ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ у ПРОДАВЦЯ як самостійно, так і через оператора, є беззаперечним прийняттям даного Договору, і ПОКУПЕЦЬ розглядається як особа, яка вступила з ПРОДАВЦЕМ у договірні відносини. Якщо ПОКУПЕЦЬ не згоден з її умовами, або з будь-яким пунктом умов, ПРОДАВЕЦЬ пропонує ПОКУПЦЕВІ відмовитися від укладення Договору оферти і використання послуг ПРОДАВЦЯ.
2.4. Оформлення заказу:
Покупець проходить процедуру реєстрації на САЙТІ ПРОДАВЦЯ з обов’язковим підтвердженням ознайомлення з умовами даного Договору оферти. ПОКУПЕЦЬ несе відповідальність за достовірність наданої при оформленні реєстрації та Замовлення інформації. В іншому випадку ПРОДАВЕЦЬ не несе відповідальності за своєчасну доставку.
Зареєстрований ПОКУПЕЦЬ Інтернет-магазину має право оформити Замовлення на будь-який товар, представлений на Сайті і наявний на складі ПРОДАВЦЯ. Здійснюючи ЗАМОВЛЕННЯ на Сайті Інтернет-магазину, ПОКУПЕЦЬ приймає на себе зобов’язання по оплаті ЗАМОВЛЕННЯ / ТОВАРУ і його приймання, а ПРОДАВЕЦЬ приймає зобов’язання з доставки та передачі у власність покупця оплаченого ЗАМОВЛЕННЯ / ТОВАРУ. Замовлення приймаються ПРОДАВЦЕМ через систему прийняття ЗАМОВЛЕНЬ, інтегровану в Сайт ПРОДАВЦЯ, а також по телефону.
ПРОДАВЕЦЬ вправі обмежити кількість ТОВАРІВ, яке покупець оформляє в замовленні, проінформувавши про це ПОКУПЦЯ.
Після отримання Замовлення ПРОДАВЕЦЬ надає відповідального менеджера, який від імені Продавця погоджує з Покупцем всі істотні умови, в т. ч. доставки, вартості замовлення і оплати ТОВАРУ.
При відсутності ТОВАРУ на складі ПРОДАВЦЯ останній зобов’язаний проінформувати про це ПОКУПЦЯ в письмовій (за допомогою електронної пошти або інтернет-месенджерів) або усній формі (за допомогою телефонного зв’язку). В цьому випадку Покупець має право замінити відсутній ТОВАР аналогічним ТОВАРОМ / відмовитися від даного ТОВАРУ / скасувати Замовлення.
Покупець має право повністю або частково відмовитися від придбання ТОВАРУ в будь-який момент до оплати ТОВАРУ, поставивши до відома ПРОДАВЦЯ по електронній пошті з адреси, вказаної Покупцем при реєстрації на Сайті, а також по телефону або при доставці ТОВАРУ представником служби доставки (власної або працює за договором з ПРОДАВЦЕМ).
ПРОДАВЕЦЬ залишає за собою право в односторонньому порядку припинити прийом Замовлень від покупця і відвантаження ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, а також обмежити надання права участі покупця в акціях, що проводяться ПРОДАВЦЕМ, якщо ПОКУПЕЦЬ систематично порушує умови даного Договору оферти або робить негативний вплив на роботу Інтернет-магазину шляхом надмірної завантаження служб Інтернет-магазину.
Підтвердження узгоджених умов відвантаження, доставки і оплати ТОВАРУ висилаються ПРОДАВЦЕМ по електронній пошті або інтернет-месенджером.
На підставі отриманого Замовлення і узгоджених умов ПРОДАВЕЦЬ відвантажує Товар ПОКУПЦЕВІ.
3. Ціна ТОВАРУ.
3.1. Ціни в Інтернет-магазині вказані в гривнях за одиницю ТОВАРУ.
3.2. Вартість Товару, яка вказана на сайті Інтернет-магазину не включає в себе вартість доставки Товару Покупцю. Вартість доставки Товару Покупець сплачує відповідно до діючих тарифів служб доставки (перевізників) безпосередньо обраній ним службі доставки (перевізнику).
3.3. У разі невірно зазначеної ціни ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується при першій можливості повідомити про це Покупця. При цьому ПОКУПЕЦЬ має право відмовитися від придбання ТОВАРУ повністю або частково. При неможливості зв’язатися з Покупцем Замовлення вважається скасованим.
3.4. ПРОДАВЕЦЬ залишає за собою право змінювати ціни в односторонньому порядку. При цьому ціна ТОВАРІВ, сплачених Покупцем, зміні не підлягає.
4. Оплата ТОВАРУ.
4.1. При готівковій формі оплати ПОКУПЕЦЬ зобов’язаний сплатити ПРОДАВЦЕВІ ціну ТОВАРУ в момент його передачі, а ПРОДАВЕЦЬ зобов’язаний надати ПОКУПЦЮ касовий або товарний чек, або інший документ, що підтверджує оплату ТОВАРУ.
4.2. Повна вартість Замовлення складається з вартості ТОВАРУ в Інтернет-магазині.
4.3. ПОКУПЕЦЬ оплачує Замовлення будь-яким способом, обраним в Інтернет-магазині.
4.4. При безготівковій формі оплати обов’язок покупця щодо сплати ціни ТОВАРУ вважається виконаним з моменту надходження грошових коштів розрахунковий рахунок Продавця в розмірі 100% (ста відсотків) передоплати.
4.5. При безготівковій формі оплати прострочення сплати Покупцем ціни ТОВАРУ на термін понад 3 (трьох) днів є істотним порушенням цього договору. В цьому випадку ПРОДАВЕЦЬ вправі в односторонньому порядку без застосування до нього штрафних санкцій відмовитися від виконання цього договору, повідомивши про це покупця.
4.6. ТОВАРИ поставляються ПОКУПЦЕВІ за цінами, найменуванню, в кількості, що відповідає ЗАМОВЛЕННЮ Покупця.
5. Доставка ТОВАРУ.
5.1. ПРОДАВЕЦЬ здійснює доставку ТОВАРУ за допомогою, електронної пошти, якщо це цифровий товар або зовнішньої служби доставки.
5.2. Точна вартість доставки ТОВАРУ визначається менеджером ПРОДАВЦЯ при оформленні Замовлення і не може бути змінена після узгодження Замовлення з Покупцем.
5.3. Вартість доставки може варіюватися в залежності від ваги, розмірів ТОВАРУ, а так само регіону і способу доставки.
5.4. При передачі ТОВАРУ ПОКУПЦЕВІ представник служби доставки має право вимагати документ, що засвідчує особу покупця, з метою протидії шахрайству.
5.5. ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується докласти всіх можливих зусиль для здійснення доставки ТОВАРУ, замовленого Покупцем, в терміни, зазначені на Сайті. Проте, ПРОДАВЕЦЬ не бере на себе відповідальність за затримки, що сталося не з вини ПРОДАВЦЯ.
5.6. Право власності на ТОВАР і всі ризики, пов’язані з правом власності, переходять до ПОКУПЦЯ в момент отримання ТОВАРУ ПОКУПЦЕМ, що підтверджується підписом ПОКУПЦЯ в відвантажувальних документах, що підтверджують доставку або відповідним документом служби доставки.
5.7. У разі зміни терміну поставки, ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується негайно інформувати ПОКУПЦЯ про зміну умов поставки з метою отримання згоди на нові умови виконання Замовлення в цілому, або в частині. ПРОДАВЕЦЬ інформує ПОКУПЦЯ за допомогою телефонного або електронного зв’язку.
5.8. Доставка ТОВАРУ ПОКУПЦЮ здійснюється за адресою і в терміни, узгоджені Покупцем і менеджером ПРОДАВЦЯ при оформленні ЗАМОВЛЕННЯ.
5.9. Неявка покупця або не вчинення інших необхідних дій для прийняття ТОВАРУ можуть розглядатися ПРОДАВЦЕМ в якості відмови покупця від виконання договору.
6. Гарантії на ТОВАР.
6.1. Термін придатності на ТОВАР і умови його зберігання вказуються на упаковці ТОВАРУ, а також на Сайті.
6.2. За винятком гарантій, прямо вказаних у тексті Оферти, ПРОДАВЕЦЬ не надає ніяких інших прямих або непрямих гарантій за Договором оферти.
7. Права та обов’язки сторін.
7.1. ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується:
7.1.1. До укладення договору надати ПОКУПЦЕВІ на сайті Інтернет-магазину інформацію про основні споживчі властивості ТОВАРУ, про адресу (місце знаходження) ПРОДАВЦЯ, про місце виготовлення ТОВАРУ, про повне фірмове найменування (найменування) Продавця, про ціну і про умови придбання ТОВАРУ, про його доставку , термін придатності, правила зберігання, про порядок оплати ТОВАРУ, а також про термін, протягом якого діє пропозиція про укладення Договору.
7.1.2. Не розголошувати будь-яку приватну інформацію ПОКУПЦЯ і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених українським законодавством.
7.1.3. Надати ПОКУПЦЕВІ можливість отримання безкоштовних телефонних консультацій за телефонами, вказаними на Сайті Інтернет-магазину або онлайн підтримки на сайті. Обсяг консультацій обмежується конкретними питаннями, пов’язаними з виконанням ЗАМОВЛЕННЯ.
7.1.4. ПРОДАВЕЦЬ залишає за собою право змінювати даний ДОГОВІР в односторонньому порядку до моменту його укладення.
7.1.5. Надати ПОКУПЦЕВІ в письмовій формі на Сайті інформацію про товар, передбачену Законом України «Про захист прав споживачів», а також передбачену пунктом 9 цього Договору інформацію про порядок і терміни повернення товару.
7.2. Покупець зобов’язується:
7.2.1. До моменту укладення договору ознайомитися зі змістом договору-оферти, умовами оплати та доставки на Сайті Інтернет-магазину.
7.2.2. Надавати достовірну інформацію про себе (ПІБ, контактні телефони, адресу електронної пошти) і реквізити для доставки ТОВАРУ.
7.2.3. Прийняти та оплатити ТОВАР в зазначені в цьому ДОГОВОРІ терміни.
8. Відповідальність сторін та вирішення спорів.
8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором та чинним законодавством України.
8.2. Продавець не несе відповідальності за доставку Замовлення, якщо Покупцем вказано неправильну адресу доставки.
8.3. ПРОДАВЕЦЬ не несе відповідальності, якщо очікування ПОКУПЦЯ про споживчі властивості ТОВАРУ виявилися не виправдані.
8.4. Покупець, оформляючи Замовлення, несе відповідальність за достовірність наданої інформації про себе, а також підтверджує, що з умовами цього Договору ознайомлений і згоден.
8.5. ПРОДАВЕЦЬ не несе відповідальності за неможливість обслуговування ПОКУПЦЯ з яких-небудь незалежних від нього причин, включаючи порушення роботи ліній зв’язку, несправність обладнання, невиконання зобов’язань постачальників тих чи інших послуг.
8.6. У разі якщо з якої-небудь причини ПРОДАВЕЦЬ не відвантажить ТОВАР Покупцеві або відвантажить ТОВАР з порушенням термінів, відповідальність Продавця за допущене порушення Договору оферти обмежуються виключно продовженням термінів доставки Товару.
8.7. ПРОДАВЕЦЬ за жодних обставин не несе відповідальності за Договором оферти за:
a) будь-які дії та / або бездіяльності, що є прямим або непрямим результатом дій / бездіяльності будь-яких третіх сторін;
б) будь-які непрямі збитки та / або упущену вигоду покупця і / або третіх сторін незалежно від того, міг ПРОДАВЕЦЬ передбачити можливість таких збитків чи ні;
в) використання (неможливість використання) і які б то не було наслідки використання (неможливості використання) Покупцем обраної ним форми оплати ТОВАРУ за Договором оферти.
8.8. Сукупна відповідальність Продавця за Договором оферти, по будь-яким позовом або претензії щодо Договору оферти або його виконання, обмежується сумою платежу, сплаченого ПРОДАВЦЕВІ Покупцем за Договором оферти.
8.9. Не вступаючи в суперечність із зазначеним вище, ПРОДАВЕЦЬ звільняється від відповідальності за порушення умов Договору оферти, якщо таке порушення викликане дією обставин непереборної сили (форс-мажор), включаючи: дії органів державної влади, пожежа, повінь, землетрус, інші стихійні дії, відсутність електроенергії та / або збоїв роботи комп’ютерної мережі, страйки, громадянські заворушення, безлади, будь-які інші обставини, не обмежуючись перерахованим, які можуть вплинути на виконання ПРОДАВЦЕМ Договору оферти.
8.10. Всі суперечки і розбіжності, що виникають при виконанні Сторонами зобов’язань за цим Договором, вирішуються шляхом переговорів. У разі неможливості їх усунення, СТОРОНИ мають право звернутися за судовим захистом своїх інтересів.
9. Повернення і обмін товару.
9.1. Претензії по ТОВАРУ неналежної якості.
Під ТОВАРОМ неналежної якості мається на увазі ТОВАР, який не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий ТОВАР повинен відповідати опису на сайті. ТОВАР, елементи дизайну або оформлення якого відмінні від заявлених в описі на сайті – не є неналежним ТОВАРОМ.
Зовнішній вигляд і асортимент ТОВАРУ, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені Покупцем в момент доставки ТОВАРУ (крім доставки поштою або сторонньої службою доставки / кур’єрською службою).
При доставці ТОВАРУ, ПОКУПЕЦЬ ставить свій підпис в Акті про доставку, в рядку: «Товар переданий в належному стані, в належному асортименті, упаковка зовнішніх механічних пошкоджень не має. Товар знаходиться у фірмовій упаковці ». Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів ТОВАРУ, його кількості, асортименту та / або товарному вигляду – не приймаються.
Якщо ПОКУПЦЕВІ переданий ТОВАР неналежної якості, і воно не було заздалегідь обумовлено ПРОДАВЦЕМ, ПОКУПЕЦЬ має право скористатися положеннями Закону України «Про захист прав споживачів» і вимагати заміни ТОВАРУ, відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути ТОВАР неналежної якості і зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми.
ПРОДАВЕЦЬ зобов’язаний прийняти ТОВАР неналежної якості у Покупця і провести перевірку якості товару (експертизу) протягом 20 днів з дня пред’явлення зазначеної вимоги. При підтвердженні неналежної якості ТОВАРУ, ПРОДАВЕЦЬ зобов’язаний повернути сплачені за ТОВАР кошти.
Повернення грошових коштів ПОКУПЦЕВІ проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після позитивного рішення експертизи (визнання експертизою якості ТОВАРУ неналежним) на банківський рахунок ПОКУПЦЯ. За додатковою угодою можливий переказ грошових коштів поштовим переказом або за допомогою кур’єра. При поверненні ТОВАРУ належної якості сума повернення грошових коштів буде зменшена на розмір комісії на переказ грошових коштів на рахунок покупця або на виїзд кур’єра для повернення грошових коштів, а також на вартість повернення ТОВАРУ від покупця назад ПРОДАВЦЕВІ. При поверненні ТОВАРУ неналежної якості ПРОДАВЕЦЬ відшкодовує ПОКУПЦЮ вартість повертається ТОВАРУ і, вартість комісії за переказ грошових коштів (або виїзд кур’єра) і на вартість сплаченої споживачем доставки
У разі коректного виконання Замовлення ПРОДАВЦЕМ ПОКУПЕЦЬ має право повністю або частково відмовитися від придбання ТОВАРУ при передачі ТОВАРУ представником служби доставки, сплативши при цьому повну вартість доставки, узгоджену з Покупцем при оформленні Замовлення на Сайті Продавця.
9.2. Будь-які з перерахованих вимог повинні бути пред’явлені Покупцем у письмовій формі електронною поштою.
9.3. Вимога покупця про обмін або повернення ТОВАРУ підлягає задоволенню, якщо ТОВАР неналежної якості не був у споживанні, збережено його споживчі властивості, збережена і не порушена упаковка, збережені документи, що підтверджують факт купівлі цього ТОВАРУ в Інтернет-магазині. 9.4. Строк повернення товару неналежної якості (поліграфічний брак) становить 6 календарних місяців з моменту передачі ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, або в будь-який час до передачі ТОВАРУ ПОКУПЦЮ.
9.4. Строк повернення товару неналежної якості (поліграфічний брак) становить 6 календарних місяців з моменту передачі ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, або в будь-який час до передачі ТОВАРУ ПОКУПЦЮ.
9.5. Покупець компенсує ПРОДАВЦЕВІ необхідні транспортні витрати, понесені у зв’язку з організацією обміну або повернення ТОВАРУ.
10. Форс-мажорні обставини.
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором на час дії непереборної сили. Під непереборною силою розуміються надзвичайні і непереборні за даних умов обставини, що перешкоджають виконанню своїх зобов’язань Сторонами за цим Договором. До них відносяться стихійні явища (землетруси, повені і т.д.), обставини суспільного життя (воєнні дії, надзвичайні стани, найбільші страйки, епідемії і т.д.), заборонні заходи державних органів (заборона перевезень, валютні обмеження, міжнародні санкції заборони на торгівлю і т.д.). Протягом цього часу СТОРОНИ не мають взаємних претензій, і кожна з сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.
11. Термін дії договору.
11.1. Даний Договір набирає чинності з моменту звернення покупця в Інтернет-магазин і оформлення ЗАМОВЛЕННЯ, і закінчується при повному виконанні зобов’язань Сторонами.
12. Персональні дані.
12.1. ПРОДАВЕЦЬ збирає і обробляє персональні дані ПОКУПЦІВ (а саме: прізвище, ім’я, по батькові покупця; адреса доставки; контактний телефон) з метою:
– Виконання умов цього Договору;
– Доставки Покупцеві замовленого Товару.
12.2. Здійснюючи Замовлення ТОВАРУ в Інтернет-магазин, Покупець дає згоду на збір і обробку персональних даних про себе з метою здійснення доставки замовленого ТОВАРУ і виконання умов цього Договору.
12.3. При зборі та обробці персональних даних ПОКУПЦІВ, ПРОДАВЕЦЬ не переслідує інших цілей, окрім встановлених в п.12.1 цього Договору.
12.4. Доступ до персональних даних ПОКУПЦІВ мають тільки особи, що мають безпосереднє відношення до виконання ЗАМОВЛЕНЬ.
12.5. Інформація про покупця може бути передана офіційним органам строго відповідно до вимог законодавства України.
12.6. ПРОДАВЕЦЬ має право направляти ПОКУПЦЕВІ рекламні або інформаційні повідомлення. Покупець має право відмовитися від рекламно-інформаційних повідомлень, направивши ПРОДАВЦЕВІ відповідне письмове повідомлення.
Присоединяйтесь в наш Telegram канал – там будут публиковаться Акции, Промокоды, новинки сайта, новости игровой индустрии, опросы и многое другое интересное!
Промокод на -20% за первые 100 подписчиков на ВЕСЬ ТОВАР!!!